Telnek lassan a hetek is. Felfedeztem, hogy lemaradtam egy csomó jó filmről, és rájöttem, h simán tudok úgy kinézni, mint a szereplők. Muhaha (Mirával össze is gyakoroltuk a Mátrix pár jelenetét, komolyan mondom, fel kéne lépnünk ilyenekkel :D)

Lenyomoztuk és kinyírtuk a Herceg Feccsét. Tulajdonképpen ijesztő volt az egész, és Herceg is komolyabban megsérült közben, de azért szereztem egy hintadarabot belőle. Miután herceg feltűzte a Sövényben egy naagy tüskére. Miután ajtót nyitott a Másolat odaátra. Dusánnal együtt akciózni jó - együtt élni baromira nem.
Az Árnyék jó arc, és néha nagyon gyerek, de ez nem baj, tekintve a srácokat a csapatban. Ugyan rendszeresen a frászt hozza rám, amikor kiderül, hogy megint egyedül ment el Olyan helyekre, és pláne, mert ez a hülye szerződés is kötelez minket.Valamit ki kéne találni. Talán... megvan! Ne a segítségre esküdjünk, mert az amúgy is, és ne az ártást hozzuk fel véteknek! Ezek maguktól értetődnek. Valami maást. Azt, hogy minden hónapban adunk egymásnak ajándékot, rajzolunk vagy veszünk vagy valami... és öntözünk egy virágot, és kirakjuk a tejet egymás ajtaja elé. Ha visszaérnek, felvetem, mint zseniá... szóval beszéljük meg, és nem kell attól rettegni, hogy vétünk a szerződés betűje ellen.

Csatlakozni fogok az Ősz Udvarhoz! :Yippjáré!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel