kedves naplóm

Morcos vagyok. Próbáltam elhitetni magammal, hogy ez a Vadász-dolo ez valami rossz álom, vagy átmeneti betegség, de nem, ez valami kib mutáció, mint az X-men vagy hasonló. Tudtam, hogy Sunnydale elcseszett hely, de, hogy ennyire, azt nyilván nem. Ha úgy vesszük, legalább van magyarázat arra, miért hal meg kb kéthavonta a suliból valaki.
Azt mondjuk nem értem, miért nem vonult be a hadsereg ide, vagy valami, emg ezek az FBI meg CIA meg egyéb izék miért nem küldték ide Muldert és Scullyt -csak az évfolyamomban két démonidző is volt fél éven belül, az egyik ráadásul kiírtotta a focicsapat negyedét...
Mi ez az egész?!

Többek között ezért sem oltam hajlandó szóba állni Robottanárral, mert nem létezik, hogy egy gimis csajnak kelljen megmentenie a világot,erre való a rendőrség, a hadsereg, megminden. Kielégítő választ eddig még senki nem tudott adni, mert az egyetlen, akinek valami köze volt a dologhoz, az meghalt mielőtt ezeknál a Vadászkötelesség fasságoknál bővebben nyilatkozhatott volna.

Ja, kedves naplóm, végül lekaszaboltunk pár volt osztálytársamat, meg iskolatársamat, úgy tűnik, ketten szerződtek a múltkori Dzsinnel, ami a lelkükbe került végül, fasza. Legalábbis az egyikébe biztosan, de a másik sem egyszerű vámpírnak tűnt a maga 200+ kilójával. Volt itt minden, agymosás, izomtömegnövelés, meg a plázában rohangászás, amit sikerült kiüríteni egy tűzriadóval, mielőtt megindult volna a hirig, de kétlem, hogy máskor ilyen szerencsénk lesz.
Én ezt nem akarom. Mióta ez történik, azóta képtelen vagyok normálisan beszélgetni a csajokkal, nem tudom senkinek se elmondani, hogy mi történik velem.

Nemár. Oké, elmegyek moziba Juanítáékkal, átmegyek Maria-hoz tanulni és dumálni... legalább egyszer a következő pár héten. Esténként meg majd...járom a várost, hátha véletlenül belefutok egy csapat vámpírba, akik széttépnek. Jajj, mittudomén, valami ilyesmi, ha minden este a Bronze-ban vagyok, azzal máris van léegalább egy hely, amit tudok védeni, nem?
A tanerők meg majd úgyis szólnak, ha komoly dolog van.

Tessék. Végső esetben megszökhetek otthonról - a bátyám nem örülne, de kiváncsi lennék, hogy reagálna arra, ha megmondanám, hogy Vadász vagyok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel