ne morálkoggy

mert úgyse sikerül. Mi?! Na, persze, ez is hozzáállás. Csak úgy semmi értelme nincs az egésznek. Akkor inkáb meghaltam volna.

Kedd este mentem ismerkedni újdonsült testvéreim révén, mit ne mondjak, punnyadt egy hangulat, vámpírok szórakoznak halandókkal, meg egymással, inkább haverokkal buliznék, ha lehet. Mintha nem csak én nem éreztem volna magam egy hullámhosszon a többiekkel, mint új, hanem ők se egymással... és persze rögtön érdeklődtek Gilesékről, mi a véleményem. Ehh. Két éjszaka alatt nem fogok egy ismeretlen létformáról mélylélektani elemzést készíteni. A felületen egyértelmű a kép, dehát nyilván nem ilyen egyszerű a képlet. Ehhez idő kell. A gót csajszi első látásra szimpatikus volt, talán az egyszerűsége miatt, vagy mittomén, de ez is csak megbízhatatlan benyomás. Azt hiszem, ki kell találnom valami véleményt, ha még netán kérdezgetnek. Omg, viccesek ezek az össze-vissza pletykázó, miavéleményedrólaés mármegintnemcseréltinget-es társaságok.

Ezt a vérszívást még mindig nem tudom hova rakni. Persze, persze, jó a halandónak is, meg ha pióca vagyok, hát legyek pióca lelkiismeretfurdalás nélkül. És úgyse hisznek neki, és túléli és nem lesz baja. Ja, persze. Reménykedjünk? Idegesít. De legalább válogassuk meg, kiből eszünk. Akkor már inkáb olyanból, akinek a sorsa a jövőben kevésbé izgat - így igazságos :D . Mondjuk. De lényegében mindegy. Van még időm, és nem elméletben kell kitalálnom, mert az lehetetlen.

Az éjszaka még levadásztam egy akárkit, aki elég lúzer volt ahhoz, h leszólíton kocsiból. Szedj fel vámpírt - mert megérdemled! Összeszedem a ruhakupac aljáról azt a szakadt Necrophiliac-os pólómat, valahogy aktuális :LOL:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel