Sophie Collonath - szellemes Budapest

Jelentés elküldve, már a visszajelzés is megérkezett, hogy a bécsi informatikai rendszerünk dekódolta és tobvábítota a megfelelő helyre az elektronikus levelet. Nem értem, miért ilyen bonyolult, de sok dolog van, amit nem értek a modern technológiából. Legalább annyira sík vagyok hozzá, mint a szellemekhez...
Az sem boldogít, hogy a budapesti Kápolna egyik tagja sem állt a helyzet magaslatán, még úgy sem, hogy Jelena Csorszkaja valószínűleg minimum egy elmarasztalást kap Bécsből. Atyám meg jön nekem eggyel. Bécs sokkal, de ezt inkább hagyjuk.

Hogy honnan jött a herceg ötlete, hogy pont ezeket a népeket gyűjtse össze a nyomozásához, lövésem sincsen. Meg úgy általában, a fő motivációk még hiányoznak. Az érmét elvitték, és úgy érzem, bármi is volt az, jó nekem, hogy nincs a közelemben. Küzdjön érte az asszamita-ravnos-brujah trió/négyes, majd esetleg, ha találkozom Dzsijeshel később, akkor megkérdem róla. Bielobog, Csernobog, anyám. Akar róla beszélni? Mi vezette arra, hogy kialakítson magában egy felettes ént, amit Bielobognak nevezett el? Indiai létére?
Khm.
Szonja megdöbbentett, de nem akarom őt is beköpni - megvan a magához való esze, hasznára válhat a Cégnek, piszkos titkai meg szerintem rajtam kívül mindenkinek vannak. Bár lehet, h nekem is, csak nem tudok róluk.
Frostgate ideges és fáradt volt, mindenesetre a jelentését megteheti ő is sikerrel. A gyilkosról semmit nem tudtunk meg, bár valószínű, hogy az érméhez kötött dolog pusztította el a hercegi gyermeket. Hm. A könyvet vissza kéne szerezni.
Nehéz így az élet után...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel