Velem van az Erő

Madárcsicsergés, tavasz, még mindig London. Nem mintha szeretnék elutazni, csak gondoltam megjegyzem. Szupertitkos blogbejegyzés, ami nem kerülhet fel sehoa a hálóra. Jól van.
Azért akárhogyis, de muszáj leírnom a dolgokat, (DZSIHÁD, DZSIHÁD, ECHELON, ECHELON), még akkor is, hogy a néhányan egészségtelenül kíváncsiak az ismerőseim közül.

Különben szólni akartam, hogy épp nyugvópontra kezdett érni az életem, már nem jelent akkora újdonságot az, hogy bele tudok hallgatni az mp3 lejátszókba, meg gondolattal kisüthetem épületek elektromos rendszerét, sőt, ha nagyon akarom, lángszóró lesz az öngyújtóból. Nagyszerű. De, mivel a nagyszerű Őrzőket rettentően irritálja minden észrevehető varázslat, ezért csak titokban és keveset lehet lézerkarddal suhogtatni. Juteszembe, igazán megcsinálhatnám. Ha hatásileg egyelőre még nem is, de kinézetre... a múltkor rákerestem, és találtam egy blogbejegyzést, ami eléggé gyanús volt. Mindegy. Nem én fogom megváltani a világot, és letörni a Birodalmat.
Bár... ha tudnám, hogy mit lehetne helyette...

Szóval, ott tartottam, hogy kezdett helyreállni a világbékém, amikor a nyakamba sóztak három friss amerikai mágust. Mint kiderült, kettő és felet, mert az egyikük (a csaj) csak a múlt éjszaka ébredt fel. Amilyen paranoid lány, simán Őrző lesz belőle is. A feka srácból nem, a modellből meg mittomén, abból lehet Létrás is vagy mi, de nem hiszem, hogy kis csapatunkat bővítenék tovább. Túlélőknek tűnnek, nem világjobbítóknak. Nem mintha én a világot jobbítanám, ugye. De időnként szórakoztató eljárni tüntetésekre, meg.... azon gondolkodom, h a wikileaksben vajon hányan vannak közülünk. Meg az Anonymousban. Annyira aktívan nem kerestem, de lehet, hogy nem ártana felmérni a viszonyokat.
Izgi.

Holnap bemutatom a csajt a Hippinek, és kicsit körbejárom velük a várost, nekem sem árt felidéznem az arcokat.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel