Vérszívó szenvelgések

Wazz, én tényleg vámpír vagyok.
Elnézést, nem mutatkoztam be az ismeretlen olvasónak. Nevem ugyan lényegtelen, ahogy a város is, ahol élek - de nyugodtan szólíthattok Krisztiánnak. Úgyse hiszitek el, és valóban, egyszerűbb lenne, ha tényleg csak a saját fantáziám terméke lehetnék.

De nem az vagyok, önmagam számára semmiképp.

Mit is mondhatnék? Azt, hogy hányan haltak meg, valószínűleg miattam? Azt, hogy először öltem tegnap éjjel? Azt, hogy korábbi önmagam vadászra mostani önmagamra?

Nem mondom, szar ötlet volt annyira rákattani a ermészetfeletti témára, hogy eladjam a lelkemet a ...kitudja kinek. Hm, talán nem jó ötlet leírni a nevét - hátha rábukkan.
Bár, mit számít már... mostmár kurvára mindegy, kivel vagy mivel fenyeget a vöröhajú vámpír.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel