Gyors váltások. Valahogy még nem érzem a helyemet - tudom, ez nem hiba, és nem is váratlan, vagy meglepő vagy akármi, elvégre... elvégre a világ nem az, aminek ismertem. Aminek tanították, pontosabban - mert az ismereteim azért ez irányba tereltek eleve.
Én az vagyok, aki megpróbálta mégegyszer, mégjobban az őrületet.

Láttunk underground rádióst és ... alakot - Tél Udvar, naná, h underground. Illik hozzá. És érdekes. És arc. És valahol emberi.
Aztán halálra paráztatott a Csendes, és meglepődtem, és... élveztem. Ez jó. Ez ijesztő, de jó. Jó szembenézni a dolgokkal. Utólag. És baromi perverz. Saját rémületeinkben kotorászni, gváhh... és mégis. Kíváncsi vagyok. Nagyon.
A Szépség és a Szörnyeteg a várnál...
és kib nehéz elviselni egymást de muszáj, de kell... mert megváltoztak a játék feltételei. meg kell tanulnunk együttműködni, még akkor is, ha nehéz, mert csak mi éltük át ugyanazt, csak mi ismerjük a várat és a paneleket és az Úrnőt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel