Kedves Suzanne! Összefolynak a napok mostanában.A szellemeim még megvannak, köszönik szépen - Tabita tervezi, hogy bemutat az édesanyjának, mert egy kilenc éves kislány ne beszélgessen idegenekkel. Néha meglepődöm, leginkább magamon, hogy mennyire hajlamos vagyok elvonatkoztatni a "normálistól". Könnyen elfelejtem, h csak egy kislány, hiszen vannak körülöttem felnőtt testű gyereklelkek, és senki nem pontosan az, akinek látszik. Érted, mióta egy sárkánnyal nézek sorozatot a tévében, a legjobb barátnőm kék bőrű, és a lakótársunk az esőben vizes homoknyomokat hagy maga után... 
Szóval szerdán Tabitával forró csokit ittunk, persze alig jutottam valamivel előrébb - ja, majd elfelejtettem. Időrendi zavarban vagyok. Előtte este JJ elvitt a Sövénybe, beültünk ott valami kocsmába, és feltehettem neki 10 kérdést, amikre kimerítően válaszolt. Megtudtam csomó dolgot, hogy létezik, meg érdeklődtem arról, hogy nem Őszösként segíthetek-e nekik, mert azért bírom az arcukat, meg azt is, amivel foglalkoznak. 
És megkérdeztem a szellemes ügyről. Kicsit tartottam tőle, hogy rászáll Tabitára, de szerencsére nem akarta tudni a pontos paramétereket róla. És segít. Jövő hét kedden megyünk, kiássuk rokonaimat, és végső tisztességet adunk nekik. 

Para van... már megdobálta a falunkat egy bögre kávéval az unokanővérem, ráadásul nem is beszélhetek erről avriléknak, mert... mert még Aimée megkért rá. Úgyhogy magyarázat nélkül maradt a rózsafűzér az ajtón, a leesett bögre, meg a kések, amiket idegességemben a fiókba dobtam.

Pénteken este megdobott kővel egy hajléktalan, miközben mentem dolgozni - vasárnap este ébredtem fel. Kezdem otthonosan érezni magam a kórházban. Hétfő hajnalban aztán összefutottam a részeg Szeráffal, aki egészen normális embernek tűnt, JT-vel ők vittek haza, aztán mentek vadászni a hajléktalanra - valószínűleg ő kapta szét Lucot .. két hete? Ma kapták el, hát... kiváncsi vagyok. Állítólag elcserélt. 

Ja, meg azt hallom, hogy járunk Szeráffal... egyelőre két helyről hallottam, pesrez a forrás nem ismert, mert szerencsétlen Briand nem árulhatta el. Sandman szerint valaki ezel szeretne lejáratni. Ó, igen. Vatevör. 

... meg kéne látogatnom már Hervét valamilyen ürüggyel. Persze, vicces, hogy miután többen is megjegyezték, hogy nem megyek beszélni velük, meg elfelejtettem őket, magamtól ahhoz mennék, akinek meg nincs kifejezetten igénye rá (m)... De lassan letelik az egy hónap, úgyhogy. Meg amúgyis. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel