Megint eltelt egy hét.

Röviden: Avril szakított Jeannal, Sandman hazahozott egy csajt, de egyelőre nem sikerült bele valódi értéket belelátnom, mi több, kezd engem is igazán idegesíteni. Csak legyek túl az újratemetésen.

Elkezdtem kipróbálni az álomjárást - te, Suzanne, mi találkoztunk szerintem útközben. Namindegy. Igazából sikerült Avril álmában beletenyerelnem valamibe, ami átjött az enyémbe is - Sinclair szerencsére úgy tűnik, szívén viseli az álombéli kalandjaimat, úgyhogy egyszer már jött személyesen is segíteni, ill. foglalkozik a dologgal.

Vasárnap Jeannal meg Hervével betörtünk valamelyik Hivatal aljába a halotti papírokért. Az egész meglepetésként ért, meg persze nem tudhattuk előre, hogy ennyire egyszerű lesz bejutni - de azért kicsit Hervé kiakadását is megértem. Apropó, ilyen mértékű reakciót még soha nem láttam tőle :D mintegy hisztizett. Vagy valami. Persze szemforgatással és kevés szóval, de nála ezek már hihetetlen mérvű érzelemnyilvánítások.

Találkoztam megint  aképzeletbli elcserélttel, ezúttal beszéltünk is, röviden összefoglaltam neki, h mit jelent, h ő is elcserélt, majd gondolom, felhív, és kérdez tovább. Ja, meg persze szólok róla Aimée-nek, mihelyt elérhető.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel