Mozi

- Még mindig nem a szórakosztatóiparban dolgozom, bazmeg! - sokférfihangú rettenet nevet válaszul, a gerincemből tüskék állnak, ki, körülöttem pulzál egy gyomor vagy egyéb belső szerv, és az előbb égettem el egy kezet (Asraf... álmomban is tűzzel védekezem). Fel akarok ébredni!
- Miért akarsz visszatérni a valóságba?
- Szerinted?! - velem nem játszhat mindenki, nem játszhatnak csak úgy démonok! Kurvaélet. Megpróbálok csavarni egyet a gondolataimon,és felébredni. Nem megy.
- Valóságot akarsz? Megkapod! - önti el kakofónia megint az agyamat, aztán valami jéghideg a tarkómba mar, zsibongó fények és hangok, felrobban a gyomor körülöttem, és... képek.
...
Kicsi Sophie fára mászik a bátyja után, és utána egy órába kerül leszedni onnan, hatalmas bőgés, és kiabálás. Elszakítja Suzanne nyakláncát, a színes, műanyag gyöngyök szétgurulnak minden irányba. Táborozás. Az első saját bicikli. A tanítónéni dühös rám, mert a fiúkkal együtt pofákat vágok. Hátraültetett hozzájuk, hát én tehetek róla, hogy uuuuncsiii? Nyálas papírzsepiket dobunk a plafonra, hogy felragadjanak. Meg uborkaszeletet. Fúúúj. Szünetben elveszi valaki az uzsonnámat, utánamegyek, visszakérem, kirángatom a kezéből, erre a tanítónénihez rohan sírva, hogy bántottam. Dupla házifeladat. Egy hétig nem mehetek le a többiekkel játszani.
...
Űrhajósat játszunk, én vagyok Uhura hadnagy, aztán én leszek Missis Spock, végül összeveszünk, és lázads tör ki a hajón. Fogócska a fák mohái között, a mohás fa a ház, de fel kell ám rá mászni! Sokszor lehorzsolom magam. Apáék kiabálnak velem, hogy miért kell elszakítani a ruhámat. Azért, mert régi! Mert nem kapok újat, bezzeg Suzanne, őt szeretitek engem nem! Anyu sír. Apa kiabál.
...
olvashatatlan a kézírásod, ezért duplaannyi fogalmazást kell írnod! Leszarom.Hogy mondod? Le-sza-rom! Az osztály röhög, a tanárnő pipacsvörösen felküld az igazgatónőhöz. A fiúkat miért nem küldi fel mindig? Miért csak engem?
Kedves Szülők, Sophia a tanórákon csúnya, trágár szavakat használ. Osztályfőnöki figyelmeztetésben részesítem.
Kedves Szülők, Sophia ismételten verekedett szünetben, osztályfőnöki intőben részesítem.
Kedves Szülők, Sophia nem volt hajlandó fehér blúzt felvenni a tanévnyitó ünnepségre.
Kedves Szülők, Sophia három óránál többet volt igazolatlanul távol, a következő hiányzás igazgatói figyemeztetést von maga után. Kedves Szülők...
...
Esténként járok csak haza, házit megcsinálom félóra alatt, vagy a szünetben, ki nem szarja le, itt a huszadik század vége, nem akarok egyetemre menni, nem akarok multicégnek dolgozni, a corporate rabszolgája lenni,én vagyok az elpocsékolt nemzedék, magasról le van szarva az egész, érted?
Kár, hogy Daniel egy fasznak bizonyult, legalább a fizikaszakkör kurvajó, érted, lehet, hogy megyek versenyre is, aztán, majd ha megnyertük, akkor dumáljatok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel