Szigorított

Kedves Suzanne!

Remélem, mostanában nem jössz Orleansba. A Másolatom - tudod, az a kurva, aki megölte nagybátyánkat és unokanővérünket - megszökött Párizsból a szigorított fegyházból. Ha valaki feltűnik Orleansban, aki nem én vagyok, és így néz ki, arra kérdezés nélkül lőni fognak, azt hiszem.
....
Mintha ennek bármi értelme lenne, levelet írnom neked. Jelen helyzetben nem szeretném, hogy találkozzunk, hogy a közelben legyél. Veszélybe sodorlak.

A hírt csütörtökön tudtam meg, amikor előbb felhívott Gaspar a klubból, hogy ne menjek, mert a Nagyfőnökkel van találkozó. Aztán a Virágszagú ŐFerrelége is, utalni próbált arra, hogy úgy általában nem vagyok szalonképes, de szíveskedjek most az lenni, mert majd ő megmondja, hogy én indulok. Jólvan, azt hittem elsőre, hogy pókerezni megyek. Aztán Sandman szólt, h ő nem így tudja, aztán utánaérdeklődött cseten (na, több esze van, mint nekem) és a tavaszhálózatról megtudtuk a híreket.

Mondjuk JJ volt olyan kedves, és megpróbálta finoman elmondani a rossz híreket - azért örülök, hogy a felét tudtam előre. A másikról te nyilván többet tudsz, apánk haláláról. Nem is ismertem.

Na, testőrt raktak rám, ollé, igazán kedves. Nem udom, miért, jobban nyomasztott az, hogy valaki folyton a nyomoban lohol mint az, h valószínűleg életveszélyben vagyok.
Aztán beszéltem egy bérgyilkossal, Szeráffal, meg egy rendőrrel (aki elhívott vasárnap estére), meg... sokakkal másokkal, és ... és. Ideges vagyok. Kibaszott dühös. Időnként kedvem lenne sírni. De nem tehetem, én nem az az ember vagyok, aki sír. Azért jól esne, ha valaki ennek ellenére megölelne néha. Nem, nem megdugatni akarom magam.

Dolgozom, tanulok, jövő héttől edzek. Szép, okos, erős és ügyes ember... nek kell lennem.

Ja, tudtad, hogy Párizsban vámpírok vannak?
Tavasz Hálózat, nohiszen :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel