Na, ezért kár volt. Ijesztő kiscsávó, tolószékben, egy életre megnyomorodva, és jó eéllyel retteg éjszakánként. 4 halott két osztályból, meg a fura kiscsaj. 
Beszéltem Aimée-vel, elmondtam neki mindent, úgyhogy még az este betörtünk egy gimibe a Hackergyerekkel, és megszereztük Tabita adatait. Azért nem semmi a csaj, halálos mérgezést élt túl, aztán két héten belül meghalt két srác, a harmadik meg éppen túlélt, és nekem kellett beszélnem vele. Családsegítő, mi? Nem lesz belőlem soha titkosügynök, egyszerűen képtelen vagyok szándékosan információt szerezni emberektől. Véletlenül, csakúgy persze sikerül. Ha akarom, akkor nem.
Legalább betörőnek majdnem jó voltam, ha kicsit jobban odafigyelek, akkor nem kerülök ilyen közel a felfedezéshez. Legközelebb jobban koncentrálok. Persze az megfordult a fejemben, hogy jobb lett volna, ha nem tudok zárat nyitni - Hervéből valahogy kinézem, hogy már ideát is járt... illegálisan máshol. Merhogy mi ketten ... na jó, mi Avrillal már mentük be, de az más volt. Ott nem volt rajtunk kívül más.
Az meg, hogy Lilaszemű milyen pletykát terjeszt, az röhej. És ha igaz lenne? Ha meleg, vagy pasi lennék, tuti bejönne Aimée, úgyhogy nem értem. Az is ilyen "cikis" pletyi volt, hogy ők meg jártak? Bla-bla-blaaa. Lilaszemű, gyere és próbálkozz meg négyszemközt, ha arra vágysz. El nem tudom képzelni, hogy miben jelentek neked konkurenciát. Hiszen én nagyjából azt teszem, amit te nem, és viszont. Hajlandó vagyok leülni egy kávéra, nézni és hallgatni. És legközelebb köszöntsd fel Zumit, mert ... mert hasznosak a barátok.

Hogy ezen mennyire felhúztam magam... döbbenet. 
Szóval beszélnem kell Jeannal, az biztos. Meg... szerintem vagy a temetőbe, vagy a lakásba kéne bejutnom valahogyan. 
Ehh...már az is zavar, hogy Avrilnak nem mondhatom el a dolgokat (bár talán majd mágis elmondom, esküvel meg minden), mi lenne, ha lenne egy halandó pasim is? Mert az más, amikor pl. Ashraf nem kérdez semmit, de mintha mégis tudna arról, hogy mibe keveredtem, vagy legalább azt, hogy valamibe keveredtem. 
Titkosügynök, wazz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ostrander Ilona

Barbara

Karel